Ügyintézés

Mi jelent Önnek megoldást és mi nem?

A temetések ügyintézése nem bonyolult, ha igénybe veszünk temetkezési szolgáltatót. Gyakorlatban náluk már megvalósult ez “egyablakos” működés, mert a haláleset bekövetkezésétől a temetésig elegendő egy szolgáltatóval kapcsolatban állnunk és a háttérben kiállításra kerülő papírok, hatósági engedélyek, és szolgáltatókkal történő megegyezéseket mind lebonyolítja a szolgáltató.

Mit jelent ez konkrétan? Mit spórolok meg magamnak?

Gyakorlatban, az első kapcsolatfelvétel után, irodánkban mindösszesen egyszer kell megjelennie megrendelőnknek. A szükséges okmányt, a halottvizsgálati bizonyítványt kell nekünk átadnia. Nem kell intéznie a következőket:

  1. Nem kell az anyakönyv vezetésre minimum kétszer ellátogatni és a szükséges dokumentumokat egyesével összeszedni.
  2. Nem kell az illetékes önkormányzattal felvennie a kapcsolatot, kideríteni, hogy melyik temetőt ki üzemelteti, kinek milyen díjakat kell rendeznie a temetés előtt.
  3. Nem kell több helyre utazgatni, hogy hirdetéseket tudjunk feladni, ezeket mi elvégezzük.
  4. Nem kell az esetleges kórházi dokumentumokért utazgatni, az ott felmerült költségeket külön-külön megfizetni.
  5. Nem kell a szertartás lebonyolításával foglalkozni, hiszen annak minden részletét a szolgáltató, azaz mi megtesszük.

A fentiekből látható, hogy az ügyintézés folyamata nem egyszerű, azonban ennek a terhét tudjuk levenni a megrendelőink válláról.

Érdemes tehát a segítségünket kérni és elfogadni! Önnek ennél nagyobb feladata van, fel kell dolgoznia a szerettének elvesztését és a gyászban nincs helye a hivatali bürokráciának!

Irodánk: 7400 Kaposvár, Teleki utca 16-18 szám alatt található!